Odborná školení
2021 WEBINÁŘ: Vztahy se zákazníky pro neziskový sektor a sociální podniky
Zaměříme na práci s klienty a budování obchodních vztahů, způsoby odlišení se od konkurence a nástroje, které vám k tomu mohou pomoci.
Martina Kopsová
KBI
Nejvíce se mi líbí, že to není klasická pomoc ve formě předání šeku. V rámci vzdělávacího programu dáváme neziskovkám a sociálním podnikům šanci informace mnohonásobně zúročit a získat tak mnohem více, pokud budou samy chtít.
Martina má šest let zkušeností v oblasti finančního auditu a pět let v oblasti HR poradenství, vzdělávání, rozvoje a vedení lidí. Začínala na pozici manažerky v Auditu, následně působila jako manažerka odpovědná za klientské vzdělávání a rozvoj a později jako vedoucí manažerka skupiny cca 60 zaměstnanců v rámci oddělení poradenství. Aktivně školí technické a manažerské dovednosti, projektové řízení, a to interně i u klientů, a koučuje juniorní kolegy v rámci společnosti KPMG.