Odborná školení
Podnikatelské myšlení pro sociální podniky 2019
Účelem semináře je seznámit účastníky s tématy, která pravidelně řeší týmy ve velké komerční firmě, a způsoby jakými lze k těmto tématům přistupovat. Cílem kurzu je v první řadě účastníkům nabídnout inspiraci a přimět je k zamyšlení nad tím, v čem existuje příležitost pro zlepšení a v čem si naopak vedou dobře.
Radek Chaloupka
Radek vystudoval Provozně ekonomickou fakultu ČZU Praha a následně absolvoval vzdělávací program Tourism Management and Development na Temasek Polytechnic v Singapuru. Má více než 15 let zkušeností v oblasti cestovního ruchu, regionálního rozvoje a volnočasových aktivit. Působil na Ministerstvu pro místní rozvoj, kde se na různých odborných a vedoucích pozicích věnoval otázkám koncepce státní politiky cestovního ruchu, kvalitě služeb, evropským fondům a financování cestovního ruchu. Od roku 2016 působí ve společnosti KPMG ČR, kde se věnuje projektům v oblasti cestovního ruchu a volnočasových aktivit.