Odborná školení

Marketing a zákaznická zkušenost pro neziskové organizace

Školení vás v první části provede moderními trendy dnešního marketingu. Naučíte se, jak využívat účinné marketingové nástroje, jak získat a udržet nové klienty nebo proč je důležité PR a obsahový marketing. Ve druhé části se pak dozvíte, proč se o zákaznické zkušenosti v poslední době tolik mluví. Také se dozvíte, co zákaznická zkušenost vlastně je, jak ji neustále zlepšovat a také řídit.

Spot blue Spot blue Spot blue

Informace o školení

Komu je školení určeno?

  • Školení je určeno všem zájemcům z řad neziskového sektoru, které zajímá využití marketingu a zákaznické zkušenosti jako nástrojů pro zlepšení jejich podnikání a fundraisingu.

Program

  • Marketing a jeho význam pro firmu

  • Obsahový marketing, digitál a sociální sítě – buzzwords, nebo účinné nástroje?

  • Sociální a odpovědné podnikání – příležitost pro PR a neplacenou reklamu

  • Zákaznická zkušenost – co to je, co jsou zákaznické cesty, jak je zlepšovat

Přínosy

  • Zjistíte proč je důležitá značka a její reputace

  • Dozvíte se jak získat a udržet nové zákazníky

  • Naučíte se rozlišovat jednotlivé komunikační kanály

  • Porozumíte tomu, co je „zákaznická zkušenost“, proč je důležité s ní pracovat, jak ji řídit a jak ji zlepšovat

Lektoři školení

Časté dotazy

Může nás na školení přijít více osob z jedné organizace?

Snažíme se dávat prostor širokému spektru organizací. Pokud není řečeno jinak, mohou se jednoho školení zúčastnit maximálně dva zástupci z jedné organizace.

Nepřišel mi potvrzovací e-mail, jak mám postupovat?

Nejdříve zkontrolujte, zda vám potvzení nespadlo do složky spam. Pokud není, ani ve složce spam, ozvěte se nám na csr@kpmg.cz.

Jsem přihlášen/a na školení, ale nemohu se zúčastnit, jak mám postupovat?

Pokud se nemůžete školení zúčastnit, dejte nám o tom co nejdříve vědět. Na uvolněná místa čekají náhradníci, kterým vaše místo rádi nabídneme.

Mám zájem o školení

V současné době toto školení nemá vypsaný termín. Vyplňte níže uvedený formulář a jakmile termín vypíšeme, budeme Vás kontaktovat.

Roman Maco

Roman Maco

Roman má více než 20 let zkušeností v oblasti marketingu, komunikace a reklamy, které postupně nasbíral jak v České republice, tak i v zahraničí v nadnárodních korporacích. V současné době je v KPMG Česká republika odpovědný za vytváření a naplňování marketingové a komunikační strategie.

Jiří Machala

Jiří Machala

Management Consulting

Jiří se specializuje na marketing značek, vytváření strategií značek a řízení značek. Své rozsáhlé marketingové zkušenosti získal při svém působení v nadnárodní korporaci FMCG, kde byl odpovědný za marketing globálních i místních značek, strategické a provozní řízení značek, tvorbu reklamních kampaní a řadu svěřených portfolií klíčových produktů. Náplň jeho práce též zahrnovala vytváření portfoliových strategií a dohled nad spuštěním nových marketingových mixů na globální (centrála ve Velké Británii), regionální (střední a východní Evropa) a místní (Česká republika a Slovensko) úrovni. Jiří má též zkušenosti s manažerským a finančním účetnictvím, controllingem a korporátním finančním řízením. V KPMG se zabýval vytvářením zákaznických zkušeností se značkou v zahraničí (oblast ME), přičemž byl odpovědný za vytváření značky a jejích součástí pro projekt zaměřený na umístění značky a aktivaci zákaznických zkušeností.