
Odborná školení
Marketing a zákaznická zkušenost pro neziskové organizace
Školení vás v první části provede moderními trendy dnešního marketingu. Naučíte se, jak využívat účinné marketingové nástroje, jak získat a udržet nové klienty nebo proč je důležité PR a obsahový marketing. Ve druhé části se pak dozvíte, proč se o zákaznické zkušenosti v poslední době tolik mluví. Také se dozvíte, co zákaznická zkušenost vlastně je, jak ji neustále zlepšovat a také řídit.




Jiří Machala
Jiří se specializuje na marketing značek, vytváření strategií značek a řízení značek. Své rozsáhlé marketingové zkušenosti získal při svém působení v nadnárodní korporaci FMCG, kde byl odpovědný za marketing globálních i místních značek, strategické a provozní řízení značek, tvorbu reklamních kampaní a řadu svěřených portfolií klíčových produktů. Náplň jeho práce též zahrnovala vytváření portfoliových strategií a dohled nad spuštěním nových marketingových mixů na globální (centrála ve Velké Británii), regionální (střední a východní Evropa) a místní (Česká republika a Slovensko) úrovni. Jiří má též zkušenosti s manažerským a finančním účetnictvím, controllingem a korporátním finančním řízením. V KPMG se zabýval vytvářením zákaznických zkušeností se značkou v zahraničí (oblast ME), přičemž byl odpovědný za vytváření značky a jejích součástí pro projekt zaměřený na umístění značky a aktivaci zákaznických zkušeností.