Odborná školení
Marketingová komunikace pro neziskové organizace 2019
Jak si získat a udržet klienty a podporovatele? Které komunikační kanály má smysl využívat a kolik času jim věnovat? Proč se vyplatí zamyslet se nad obsahovou strategií? Nejen na tyto otázky se zaměřuje naše školení, speciálně přizpůsobené potřebám neziskových a obecně prospěšných organizací.
Adéla Půrová
Neziskovky mají v našem státě velký význam. Kultivují prostředí, upozorňují na problémy, které společnost nevidí nebo zatím neumí řešit. Je proto škoda, pokud jejich aktivity zapadnou nebo je někdo zlehčuje. Správná komunikace jim může pomoci být vidět a zaujmout na těch správných místech. Jsem ráda, že se KPMG nesnaží roli neziskového sektoru suplovat, ale naopak mu pomáhá vyniknout a efektivně fungovat.
Adéla odpovídá za marketingovou komunikaci v jednotlivých ekonomických odvětvích, mimo jiné se tak věnuje mediální komunikaci, organizaci konferencí nebo tvorbě obsahu. Předtím působila v mBank, kde se podílela na rebrandingu české a slovenské pobočky, měla na starosti marketing v regionech nebo tiskovou produkci. Zkušenosti získala také ve startupovém prostředí v německém Hamburku. K neziskovému sektoru měla vždy blízko – v KPMG má na starosti komunikaci CSR aktivit, absolvovala stáž v Českých centrech nebo byla členkou studentské organizace AIESEC, kde vedla neziskový projekt EDISON.
Eva Dobrovolná
Eva se do práce v neziskovém sektoru se zapojila už během studia na FSV UK. Několik let byla tiskovou mluvčí české pobočky Amnesty International. Kromě informačního servisu pro média měla na starosti kampaně zaměřené na nábor podporovatelů. Byla součástí týmu, který dokázal navýšit počet dárců ze dvou stovek na několik tisíc a vybudoval tak profesionálně fungující neziskovku. V KPMG ji baví především e-mail marketing a organizace eventů a její sympatické, že se tu myslí na udržitelnost.