
Eva Dobrovolná
Marketing
Více o lektoroviOdborná školení
Jak využít potenciál obsahu k získání a udržení svých podporovatelů? Pojďte se s námi naučit, jak vytvořit jednoduchou obsahovou strategii, díky které budete každý den vědět, co, jak a hlavně proč komunikovat. Přineste si s sebou své plány, příspěvky ze sociálních sítí, tiskové zprávy nebo články a společně prodiskutujeme, jak je vylepšit. V neposlední řadě vám také poradíme, jak se vyhnout technickým zádrhelům, které komunikace na internetu přináší.
29. května 2024 - 9.00 - 14.30
Eva se do práce v neziskovém sektoru se zapojila už během studia na FSV UK. Několik let byla tiskovou mluvčí české pobočky Amnesty International. Kromě informačního servisu pro média měla na starosti kampaně zaměřené na nábor podporovatelů. Byla součástí týmu, který dokázal navýšit počet dárců ze dvou stovek na několik tisíc a vybudoval tak profesionálně fungující neziskovku. V KPMG ji baví především e-mail marketing a organizace eventů a její sympatické, že se tu myslí na udržitelnost.
Ivana se obsahovému marketingu věnuje 7 let. V KPMG pracuje jako specialistka digitálního obsahu. Produkuje kampaně propojující obsah v médiích se sociálními sítěmi. Na starosti má zejména komunikaci digitalizace, ESG a CSR. Před nástupem do KPMG působila v agenturách Bistro Social a FleishmanHillard, kde tvořila obsah pro široké spektrum firem od výrobců tepelných čerpadel přes knihkupectví po dětskou výživu.
Míša se v KPMG věnuje employer brandingu, který spadá pod marketingové oddělení. Na starost má například obsah a správu sociálních sítí, pracovní veletrhy nebo akce pro studenty. Před příchodem do KPMG působila ve dvou marketingových startupech a v oboru se pohybuje od 17 let. Při práci studuje vysokou školu se zaměřením na mediální studia.
Štěpánka v KPMG pracuje jako asistentka pro obsahový tým marketingového oddělení. Podílí se na tvorbě digitálního obsahu pro web KPMG i intranet a také na správě sítě LinkedIn. Kolegům pomáhá s přípravou podkladů pro online kampaně nebo s jejich prezentací na LinkedInu. Do KPMG přišla z oblasti vzdělávání, ve které působila posledních 5 let.