Odborná školení
Obsahový marketing a PR pro neziskovky
Jak využít sociální sítě k získání a udržení podporovatelů? Pojďte se s námi naučit, jak vytvořit jednoduchou obsahovou strategii, díky které budete vědět, co, jak a proč komunikovat. Přineste si s sebou své plány, příspěvky ze sociálních sítí, tiskové zprávy nebo články a společně prodiskutujeme, jak je vylepšit. V neposlední řadě vám také poradíme, jak se vyhnout technickým zádrhelům, které komunikace na internetu přináší.
7. února 2025 - 9:00 - 14:00
Štěpánka Veselá
Štěpánka v KPMG pracuje jako asistentka pro obsahový tým marketingového oddělení. Podílí se na tvorbě digitálního obsahu pro web KPMG i intranet a také na správě sítě LinkedIn. Kolegům pomáhá s přípravou podkladů pro online kampaně nebo s jejich prezentací na LinkedInu. Do KPMG přišla z oblasti vzdělávání, ve které působila posledních 5 let.
Michaela Klimková
Míša se v KPMG věnuje employer brandingu, který spadá pod marketingové oddělení. Na starost má například obsah a správu sociálních sítí, pracovní veletrhy nebo akce pro studenty. Před příchodem do KPMG působila ve dvou marketingových startupech a v oboru se pohybuje od 17 let. Při práci studuje vysokou školu se zaměřením na mediální studia.
Lukáš Kantor
Lukáš vystudoval politologii a mezinárodní vztahy na Univerzitě Karlově. Pracoval jako zahraniční redaktor ČTK, idnes.cz a CNN Prima News. Zkušenosti nasbíral také v PR agentuře Botticelli a na tiskovém odboru Úřadu vlády. V KPMG má na starosti hlavně vztahy s médii a tvorbu obsahu.