Odborná školení

Obsahový marketing a PR pro neziskovky

Jak využít sociální sítě k získání a udržení podporovatelů? Pojďte se s námi naučit, jak vytvořit jednoduchou obsahovou strategii, díky které budete vědět, co, jak a proč komunikovat. Přineste si s sebou své plány, příspěvky ze sociálních sítí, tiskové zprávy nebo články a společně prodiskutujeme, jak je vylepšit. V neposlední řadě vám také poradíme, jak se vyhnout technickým zádrhelům, které komunikace na internetu přináší.

7. února 2025 - 9:00 - 14:00

Spot blue Spot blue Spot blue

Informace o školení

Komu je školení určeno?

  • Těm, kteří s marketingovou komunikací začínají, nebo se jim nedaří podle představ.
  • Pracovníkům veřejně prospěšných organizací: PR a marketingovým specialistům, pracovníkům odpovědným za vztahy s veřejností i dalším zájemcům o tuto problematiku.

Školení vám připravujeme na míru. Po registraci na školení je nutné, abyste vyplnili dotazník, který vám předem zašleme. Na základě jeho vyplnění vám bude účast na školení potvrzena.

Program

  • Základní tipy pro tvorbu kvalitního obsahu
  • Obsahová strategie – co, kdy a jak komunikovat?
  • Sociální sítě
  • Budování vztahů s médii a tvorba tiskových zpráv
  • Užitečné nástroje a aplikace
  • Diskuze nad vašimi strategiemi, články, posty nebo tiskovými zprávami
  • Domény, e-maily, kontakty a jejich správa

Přínosy

  • Naučíte se základní pravidla pro efektivní komunikaci, která přitáhne více podporovatelů.
  • Dozvíte se více o tom, jak fungují jednotlivé sociální sítě, koho na nich oslovíte a jak s nimi pracovat.
  • Získáte tipy na bezplatné nástroje, které vám usnadní práci a zefektivní vaši marketingovou komunikaci.
  • Naučíte se napsat tiskovou zprávu a získat si novináře na svou stranu.
  • Vyhnete se problémům, které plynou čistě z technické záludnosti online prostředí.

Lektoři školení

Časté dotazy

Může nás na školení přijít více osob z jedné organizace?

Snažíme se dávat prostor širokému spektru organizací. Pokud není řečeno jinak, mohou se jednoho školení zúčastnit maximálně dva zástupci z jedné organizace.

Nepřišel mi potvrzovací e-mail, jak mám postupovat?

Nejdříve zkontrolujte, zda vám potvzení nespadlo do složky spam. Pokud není, ani ve složce spam, ozvěte se nám na csr@kpmg.cz.

Jsem přihlášen/a na školení, ale nemohu se zúčastnit, jak mám postupovat?

Pokud se nemůžete školení zúčastnit, dejte nám o tom co nejdříve vědět. Na uvolněná místa čekají náhradníci, kterým vaše místo rádi nabídneme.

Mám zájem o školení

V současné době toto školení nemá vypsaný termín. Vyplňte níže uvedený formulář a jakmile termín vypíšeme, budeme Vás kontaktovat.

Štěpánka Veselá

Štěpánka Veselá

Marketing

Štěpánka v KPMG pracuje jako asistentka pro obsahový tým marketingového oddělení. Podílí se na tvorbě digitálního obsahu pro web KPMG i intranet a také na správě sítě LinkedIn. Kolegům pomáhá s přípravou podkladů pro online kampaně nebo s jejich prezentací na LinkedInu. Do KPMG přišla z oblasti vzdělávání, ve které působila posledních 5 let.

Michaela Klimková

Michaela Klimková

Marketing

Míša se v KPMG věnuje employer brandingu, který spadá pod marketingové oddělení. Na starost má například obsah a správu sociálních sítí, pracovní veletrhy nebo akce pro studenty. Před příchodem do KPMG působila ve dvou marketingových startupech a v oboru se pohybuje od 17 let. Při práci studuje vysokou školu se zaměřením na mediální studia.

Pavel Brom

Pavel Brom

Marketing

Pavel se v KPMG věnuje technické stránce marketingu. Spravuje po technické stránce weby, kontakty, emaily a webináře. Vystudoval estetiku na Karlově univerzitě. Jako ajťák pracoval pro e-shop, neziskovku Tanec Praha a výpočetní techniku krátce učil na gymnáziu.

Lukáš Kantor

Lukáš Kantor

Marketing

Lukáš vystudoval politologii a mezinárodní vztahy na Univerzitě Karlově. Pracoval jako zahraniční redaktor ČTK, idnes.cz a CNN Prima News. Zkušenosti nasbíral také v PR agentuře Botticelli a na tiskovém odboru Úřadu vlády. V KPMG má na starosti hlavně vztahy s médii a tvorbu obsahu.